torstai 7. kesäkuuta 2012

New Camera!

Elikkäs joo, palailua täne blogin pariin, viimene teksti oli ollu josku huhtikuus :O Jos ny taas motivaatio riittäs parii tekstii... No mut asiaa enne ku te kyllästytte, jos tätä ny ees kukaa lukee:

SAIN UUDEN KAMERAN!

Nikon D3100

 Lovetan sitä, se on niin paras. Isosiskoki oli kateelline, ku tais olla parempi ku sen viistonninen :D Mut nyt oon räpsiny kuvii reippaasti, hyviäkin on ofc tullu, oonha mä harjotellu rakkaalla Olympuksellani about 3/4 vuotta :DD:DD:D:D Kuvii alkaa koht satelee tänne, mut ei viel täs tekstis, ku sit ei oo viel asennettu tähä jotenki emmää osaa selittää mut toivottavasti tajusitte (:(:(:

Lisäks oon ny kesäkuun mutsin ja iinan laatuseuras, mut onneks tääl on koirat, Jimi ja Luka ♥
Jimillekki on täs kahen viikon aikana mitä se on meil ollu ni tullu iha reippaasti noit lempinimiii....

Ja sit mun pitäs tehä yks kepparitilari, tutun lapselle. Ja Bluelle saada suitset tehtyy, ehk kanget.. Ja ehk myyntiiki vois yhen tehä, evvaa millää jaksais, mut siit vois iha hyvi saada 30egee tai enemmä :]

Ja sit viel jtn. kuvii mitä löysin koneelt:

^ Blue ^
 ^ Blue ^
^ Joskus ku olin Suskil ja Josul ajettii Nippee :D ^


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti