keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Heippatirallaa!

Oon ollu taas liian pitkälllä tauolla, paljon on ehtinyt tapahtua, ja kerron nyt osan, kuvii tulee illalla(ehkä). Ensinnäkin, ollaan nyt sit muuttamassa iskän kanssa, kuukauden päästä äitin kanssa xd Eli nyt siis oon tän viikon asunu oitissa, missä siis vähintään jouluun asti ollaan. Siel on Led-valo-suihku!! :D Se on aik ihQ daa;) 

Oon käyny Jatilassa nyt ridailemassa, Dalanalla hypänny jo pariin otteeseen 70-80cm esteitä tunnilla :) Viime tunnilla menin puol tuntii Charlyllä, mut alko liikkuu epäpuhtaasti, ja lopetin tunnin kesken. Sit mun piti mennä 3 viikon päästä korvaamaa mut tultiiki sanoo et tuu tolle seuraavalle tunnille! :D Sain sit Dalanan ja pääsin hyppäämää :) Esteet oli aluks jtn 40cm, nous pikkuhiljaa johonki 70-80centtii ;) Oli kiva hypätä, ens kerralla vissii omal tunnil hypätää kans :) 

Sit kävin pari viikkoa sitte ridaamassa Sakellakin, poni meni tosi hyvin. Kuvia ja videoitakin on, ne tulee illalla, jos ehin omalla koneelle menee. Menin koulua, taivuttelin ja asetin.
Nyt Sakella on vissiin joku jumi ristiselässä, kun ei ihan puhtaasti liiku. Hierojaa odotellessa :)

Sit oon kuvannu aika paljon :) Lukaa ja hevosii. Pitäs käyä Jatilassa kuvaamas Dalanaa, et saisin tehä siitä videon, samoin Sakesta. Tahtoo tehä videoita! :D

Sit oon tehny pari kepparii, saanu tehä uuden tallin, josta tuli iha hieno ;)
Siel on hyvät maastotkin jne. 

Illalla tulee viel linkkei + kuvii, EHKÄ :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti