lauantai 11. elokuuta 2012

Kisailua + Saggeilua ♥

Tänään olin siis Suvin & Essin pitämissä keppari-kenttä-kisoissa :)
Kivaa oli, järjestelyt oli hoidettu tosi hyvin, eikä missään kohti tullut mitään häslinkiä.
Eikä harmittanu kyllä yhtään vaikkei kotiinviemistä tullutkaan, pääasia oli että näki porukkaa ja
kisat olivat kivat :) Toistekkin voisin mennä, jos vaan tulee :D

Olin siis vaan Helpossa luokassa, jossa rataesteet n. 50-60cm, Koulu HeC 1:2000 ja maastarit about 40-50cm :) Rataesteillä olin nopein, koulu meni vähä viturallaa jne, ja maastareis alko vauhti hiipuu ;)

Piti mennä myös kúriin, mutta jalat sano vastaan :(
Niit särki ihan kivasti, ku kotiin pääsin, heti vaa sellast urheilurasvaa niihi, mikä nopeuttaa 
verenkulkuu, ni autto jossai puoles tunnis :) Huomen voi olla kans iha kivan kipeet -.-

Ja perjantaina olin ratsastamassa pitkästä aikaa Sakella ♥ tui poni oli paras :)
Menin eka vähän koulua, sitte pari kertaa puomeja ja lopuks pikkusta ristikkoa.
Siit ny en jaksa enää kirjottaa, vaan siirrytään suoraan kuviin -->









 ^Poni meni _pienellä_ ilmavaralla :D^




 ^Tui ku toinen on söppänä ♥^

Ja sit vielä siitä, että mulle tultiin väittämään, että keventäessä heilun ku mikäki ja roikun satulassa vain polvieni varassa. Lukijat, onko tämä totta? :D Mua vaan lähinnä naurattaa tämmöinen, mut whatever ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti